Mijn laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Scheerwolde, Nederland van Annemieke Hof - WaarBenJij.nu Mijn laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Scheerwolde, Nederland van Annemieke Hof - WaarBenJij.nu

Mijn laatste dag in Nederland

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

18 Januari 2010 | Nederland, Scheerwolde

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de enorm leuke en lieve reacties!

Ja het is nu bijna zover, mijn laatste dag in Nederland is zelfs alweer bijna voorbij.
Ik heb de afgelopen week echt als een achtbaan van emoties beleefd. Het ene moment heb ik er enorm veel zin in, en het andere moment verklaar ik mij voor gek dat ik dit ga doen!

Ik vertrek morgen om 6 uur vanaf huis richting Schiphol waar ik om 12 uur 's middags richting Libië vlieg. Daar kom ik om 5 uur aan, waarna ik om half 8 weer verder vlieg richting Quagadougou (hoofdstad van Burkina Faso) Aangezien ik daar 's avonds aankom slaap in deze stad in een klooster. Woensdag gaan we met een reis van 5 uur met de bus richting Bobo Dioulasso. Daar zal ik mijn gastgezin ontmoeten.

Ik zit nu op de laptop dit bericht te schrijven, en denk echt aan de meest rare dingen.
'Dit is de laaste keer dat ik aan deze tafel zit'
'Dit is de laatste keer dat ik de koelkast open trek'
'Dit is de laatste keer dat ik ga denken dat iets de laatste keer is!'

Mijn volgende berichtje zal vanuit het WARME (35 graden) Afrika zijn.

Tot dan!

Liefs
Annemieke

  • 18 Januari 2010 - 21:28

    Gerrie:

    ik dacht dat je donderdag pas zou gaan...beetje laat dus maar toch een goede reis en ik ben heel benieuwd naar jouw belevenissen...via deze site kom ik nog eens ergens...Amerika, Afrika, straks Thailand...super leuk geniet ervan!!!

    groetjes

  • 18 Januari 2010 - 22:52

    Michelle:

    heej meis!!

    haha,, grappig dat soort gedachten had ik ook!!

    heel erg veel plzier, en ik kijk uit naar je volgende berichtje.

    xxkusje

  • 19 Januari 2010 - 07:42

    Toon Van Galen :

    annemieke we hebben je gisteren goedendag gezegd en gezwaaid een heel goede reis toe gewenst en zet hem op je kunt het.groetjes toon mirjam en sissi jack

  • 19 Januari 2010 - 09:00

    Antje Schipper:

    Heey Meid,

    Ik hoop dat je een hele goede vlucht/reis hebt/hebt gehad.
    Ga veel dingen doen en zien. Je hebt nu de kans. Heel,heel, heel veel plezier en ondernemersgeest toegewenst. Ik zal je reisverslag volgen.

    Lieve groetjes,
    Antje

  • 19 Januari 2010 - 10:29

    Chantal Bollen:

    meid egt super veel plezier en succes.. ik ga je site zker bij houden.
    Liefs.!

  • 19 Januari 2010 - 19:41

    Gina:

    Dag lieverd,
    Het is zover, je gaat het avontuur tegemoet!!

    Herinner gisteren
    droom van morgen
    maar L E E F vandaag!

    Dikke kus,
    Mama

  • 19 Januari 2010 - 20:46

    Anja:

    Hoi meid,

    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad als je dit bericht leest.
    Je hebt volgens mij een leuke groep bij je. Vooral dat meisje uit Haren.

    gr. en dikke kus Anja

  • 20 Januari 2010 - 08:48

    Martine:

    Dag lieverd,!

    Hoe was de reis? hoe was het vliegen? heb je mijn Sms nog gehad?

    Meid ik hoop echt dat je het daar naar je zin gaat hebben!!

    En ik ga je echt Missen!

    Veel plezier meid,!

    Dikke toet en we houden contact!

    Liefs Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheerwolde

Stage in Burkina Faso

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2010

Eerste week stage!

21 Februari 2010

De tijd vliegt hier voorbij!

08 Februari 2010

Drukke maar erg leuke week!

30 Januari 2010

Al weer 1,5 week voorbij.

23 Januari 2010

mijn eerste dagen hier!
Annemieke

Actief sinds 31 Okt. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 27418

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 13 Juni 2015

Zuid Afrika

19 Januari 2010 - 12 Maart 2010

Stage in Burkina Faso

Landen bezocht: